Experiència multimèdia

Fa un parells de dies que estic experimentant amb això del periodisme multimèdia. I això que jo i les noves tecnologies no som gaire amics. Però reconec que últimament li estic trobant la gràcia a això de portar una càmera amb el mòbil. L’altre dia, sense anar més lluny, vaig enviar una foto de l’inici de la redada contra diversos membres dels “Casuals”, la facció més violenta dels Boixos Nois. I mira, als dos minuts ja estava penjada a Internet amb tots els detalls que sabien a aquella hora. Una manera perfecta de donar la notícia sense haver d’esperar l’informatiu.


De fet, això d’actualitzar les notícies minut a minut enganxa. Avui he repetit l’experiència. Aquesta vegada amb el judici contra els treballadors de terra d’Ibèria que van col·lapsar l’aeroport. A primera hora els he enviat la imatge de la protesta i mitja hora després, la del judici.

La veritat és que m’he passat el matí trucant als companys del portal per explicar-los l’última hora. És divertit. Fins fa poc temps no creia gaire en això del periodista multimèdia però cada cop crec que és és una eina genial per informar. La gent ja no s’espera a les dues per veure les notícies sinó que les vol veure quan vol i on vol. Així que continuaré experimental amb la càmera de fotos del telèfon. I d’aquí a res, els meus primers videos amb el mòbil, jejeje

Pablo Ruiz

pruiz [arroba] btv.cat

Anuncis

Etiquetes: , ,

Deixa un comentari

