L’equip de BTVNOTÍCIES (III): Maria Font

Després de diversos posts ja és hora que em presenti. Ho tenia pendent. 

Quan estava acabant Comunicació Audiovisual a la UOC, vaig fer pràctiques a BTV i em vaig quedar a treballar a la redacció d’informatius. Després vaig passar al ‘Diari de Barcelona’ i actualment treballo com a redactora al web BTVNOTÍCIES

La meva feina comença a les vuit del matí. Quan arribo a la redacció actualitzo el web amb les darreres notícies, miro les incidències de trànsit i transports i vaig a la reunió de la redacció d’informatius de BTV (actualment treballem com a redacció integrada), en què es discuteixen els temes del dia i les informacions que seguirem durant el matí. A partir d’aquí faig seguiment de l’actualitat a la ciutat i busco temes d’interès per fer reportatges centrats en l’àmbit tecnològic. Tot això amb un ull posat a Twitter i a tot el que es mou a la xarxa. 

Com a mitjà digital, hem d’estar al dia de les innovacions que ens poden facilitar la nostra tasca i dels canvis que es produeixen en el periodisme i els mitjans en aquest nou entorn. A BTVNOTÍCIES, per exemple, experimentem amb la integració de redaccions, amb la transferència d’una televisió a Internet i amb els nous canals de contacte amb els usuaris. Hi ha un món per descobrir i això m’encanta. 

El pas del periodisme analògic al digital m’ha servit per descobrir eines i conceptes nous però, sobretot, per adonar-me que l’essència del periodisme és la mateixa en qualsevol format. El més important és explicar bé les coses i trobar bones històries

Si us voleu posar en contacte amb mi ho podeu fer a través de Twitter (@mariafont) o per correu electrònic (mfont [arroba] btv.cat). 

Maria Font

Anuncis

Etiquetes: ,

Deixa un comentari

