L’equip del BTVNOTÍCIES (I): Patrícia Álvarez

presentacio_patri

La redactora més matinera es presenta. Sóc Patrícia Álvarez i el meu despertador sona a les 4.30h. Sí, heu encertat, és molt dur llevar-se de matinada. I més encara quan el motiu no és agafar un avió cap a unes vacances magnífiques, relaxants, infinites, de sol i platja… Prou. Continuo.

Entre badalls i els ulls inflats de son vinc cap a BarcelonaTV disposada a informar sobre l’estat del trànsit a la ciutat al programa Infomatí. Després d’aquest programa en directe durant el qual l’adrenalina se’m dispara (cada dia passa de tot, és impossible preveure res a la televisió!), la dona del trànsit dóna pas a una Patrícia redactora de BTVNOTÍCIES.cat. Un nou projecte que enceto des de l’experiència viscuda al web Diari de Barcelona des del febrer de 2006.

En aquests anys l’aprenentatge ha estat clau, fruit de l’evolució dels mitjans de comunicació a internet. Per a mi, ha estat com canviar de feina constantment. En entrar al Diari de Barcelona, el web era completament textual i treballava el llenguatge escrit. Després hi vam afegir reportatges en vídeo amb la qual cosa em vaig introduir al món de la comunicació audiovisual. En l’última etapa del Diari de Barcelona vaig presentar un butlletí de notícies estrenant una faceta davant les càmeres que mai havia exercit. En resum, tres anys laborals força camaleònics. Sort que m’agraden els canvis!

En fi… Anys que passen, dels quals aprens un munt de coses per agafar amb força els següents. Internet m’ha ensenyat que les webs estan vives, els projectes evolucionen i els objectius es van remodelant segons com responen els usuaris. Així doncs, a banda de nostre, aquest projecte també és vostre!

Patrícia Álvarez

Etiquetes: ,

5 Respostes to “L’equip del BTVNOTÍCIES (I): Patrícia Álvarez”

  1. Xavi Says:

    M’encanta veure el transit cada mati, estic mig enamorat de com ho fas. Val la pena despertar-te a les 4:30 !!! Molts exits en tot el q fagis!!!

  2. Jordi Says:

    Ets la meva reportera favorita.

  3. jordi grau gratacos Says:

    Ets preciosa i tens un cos meravellós m’agradaria coneixer-te. Tindràs molt d’exit perquè saps moure’t i parlar així com atreure l’admiració.

  4. Julia Burgos García Says:

    la teva imatge ens alegra de bon matí i anima a agafar el cotxe per anar a treballar. Gràcies

  5. Hola Says:

    Te un fantastic cul! A quina hora t’en vas a dormir? Ja que no importa a quina hora et llevis sinó a quina hora un s’en va dormir.

Deixa un comentari

